Transport Management Systeem

ALLE LOGISTIEKE ADMINISTRATIE OP ÉÉN PLEK

Regel alle bedrijfsprocessen vanuit één centraal softwareprogramma: het Transport Management Systeem. Het biedt mogelijkheden voor het inboeken van zendingen, traceren van zendingen, factureren, uren- en kilometerregistratie.  

Direct contact Brochure aanvragen

Laptopscherm met schermafbeelding van het Transport Management Systeem voor route optimalisatie

Uitgebreide functionaliteiten

Het Transport Management Systeem (TMS) is speciaal ontwikkeld mét en vóór transportbedrijven ter verbetering van de bedrijfsprocessen, de administratieve organisatie en de interne- & externe communicatie. Alles is verzameld in één pakket. Het ondersteunt onder andere: 

  • Zending invoer 
  • Tariefafspraken 
  • Import- en export zending 
  • Transportopdrachten en transportmiddelen 
  • (Matrix) Prijstabellen 
  • Diverse management overzichten 
  • Digitale handtekening 
  • Scannen van zendingen 
  • Ritkosten berekening 
  • Emballage registratie 
  • Rit- en routeplanning 
  • Fleetmanagement 
  • Urenregistratie 
  • Communicatie naar uw klanten en ontvangers 
  • Facturatie (ook PDF) 

        Alles ondergebracht in één systeem

        Transport management wordt gemakkelijker doordat alle bedrijfsprocessen in één programma zijn ondergebracht. Er hoeft niet meer onnodig gewisseld te worden tussen verschillende systemen, tussen verschillende toestellen of met papierwerk. Met het TMS is alles op één plek ondergebracht.

        TMS ideaal voor wegtransport

        Het TMS is ook geschikt voor wegtransport. Voor de rit- en routeplanning maken wij gebruik van PTV, waarmee naast het uitrekenen van de optimalisatie ook de ETA en tussentijdse optimalisatie wordt berekend. Ideaal voor het plannen van transport. Tevens wordt de communicatie naar en van chauffeurs op de weg soepeler. Het is mogelijk om geautomatiseerd te mailen en SMS'en met statussen en ETA’s. 

        Screenshot van het TMS programma met een landkaart
        Het TMS programma van LogisticManager weergegeven in een laptopscherm

        Gratis aanvullend online klantenportaal  

        Bij de afname van ons TMS systeem, kunt u gratis gebruik maken van Statusweb, een online klantenportaal. Ideaal om klanten te voorzien van een digitale omgeving waarin ze hun eigen zendingen kunnen aanmelden en traceren. De communicatie wordt gemakkelijker en de klanttevredenheid hoger.  

        Ervaringen

        van onze klanten

        Logo Fred Biskop Transport op TMS pagina
        Logo Bulstra op TMS pagina
        Logo van Eck op TMS pagina
        Logo Allroad Logistics op TMS pagina
        Logo Venlogistics op TMS pagina
        Logo Bomé Transport op TMS pagina
        Logo Texel Noordkop Logistics op TMS pagina
        Logo de Koomen op TMS pagina
        Logo POD Logistics op TMS pagina
        Logo de Werd op TMS pagina
        Logo Beentjes Transport op TMS pagina
        Logo Naeye Logistics op TMS pagina
        Benieuwd of het TMS van LogisticManager ook iets voor u is? Neem contact op met accountmanager Luuk van de Ven

        Benieuwd wat we voor uw bedrijf kunnen betekenen?

        Neem dan vrijblijvend contact met ons op.   

        Maak een afspraak +31 (0)478 531 445

        Adres

        Keizersveld 25
        5803 AM Venray

        Postbus 450
        5800 AL Venray

        Contact

        Openingstijden:

        Ma-Do: 8:00 - 17:30
        Vrij: 8:00 - 16:30

        +31 (0)478 531445

        contact@logisticmanager.nl