LogisticManager is ontwikkeld door JDS bedrijfsautomatisering bv, een hoogwaardige ICT-ontzorger met jaren ervaring. Met LogisticManager bieden wij een softwareoplossing op maat en optimale nazorg, inclusief 24-uurs bereikbaarheidsdienst. Zo zijn wij altijd bereid om te luisteren naar de terugkoppeling van onze klanten om zo scherp te blijven op nieuwe ontwikkelingen voor ons product.
Onze missie? Ontzorgen! Zodat u kunt doen waar u het meest blij van wordt. Als transporteur of expediteur kunnen uw administratieve processen veel tijd in beslag nemen, waardoor u minder tijd overhoudt om u op uw bedrijf te focussen. Daarom hebben wij LogisticManager ontwikkeld! Door uw bedrijfsprocessen vanuit één programma te regelen, houdt u weer tijd over om u te concentreren op uw core business.
Loopt u ergens tegenaan? Mist u een bepaalde functionaliteit? Wij denken graag met u mee, zodat wij onze producten altijd kunnen blijven optimaliseren. Want een beter product, betekent een meer tevreden klant en daar gaan we voor.
Samen met u als klant zoeken wij naar ICT-oplossingen voor problemen, met het doel deze te integreren binnen LogisticManager. JDS gaat graag met u een partnership aan om samen na te denken over logistieke uitdagingen. Dit moet resulteren in een permanente oplossing op het gebied van transport en logistiek voor uw bedrijf.
Onder totaaloplossing valt bij JDS bedrijfsautomatisering ook de nazorg van de geleverde producten of diensten. Dit wordt aangeboden door middel van een 24-uurs storingsdienst en een helpdesk tijdens kantoortijden.
Neem contact op met een van onze logistieke specialisten!
Maak een afspraak +31 (0)478 531 445