LogisticManager is ontwikkeld door JDS bedrijfsautomatisering bv, een hoogwaardige ICT-ontzorger met jaren ervaring. Met LogisticManager bieden wij een softwareoplossing op maat en optimale nazorg, inclusief 24-uurs bereikbaarheidsdienst. Zo zijn wij altijd bereid om te luisteren naar de terugkoppeling van onze klanten om zo scherp te blijven op nieuwe ontwikkelingen voor ons product.
LogisticManager zorgt voor digitalisatie en een slimmere manier van werken, met als uiteindelijk doel pragmatischer én tijdbesparender werken. Onze systemen zijn gebruiksvriendelijk en gericht op- en geschikt voor het MKB. LogisticManager zorgt voor een uniforme werkwijze binnen bedrijven en (waar mogelijk) automatisatie van processen.
We beschikken over een relatie- en zendingsbeheer systeem waardoor gegevens slechts eenmalig vastgelegd hoeven te worden. Met LogisticManager is het mogelijk om operationele informatie centraal toegankelijk te maken. Kiest u voor LogisticManager, dan kiest u voor lagere kosten en een hogere servicegraad van uw bedrijf.
Loopt u ergens tegenaan? Mist u een bepaalde functionaliteit? Wij denken graag met u mee, zodat wij onze producten altijd kunnen blijven optimaliseren.
Samen met u als klant zoeken wij naar ICT-oplossingen voor problemen, met het doel deze te integreren binnen LogisticManager. JDS gaat graag met u een partnership aan om samen na te denken over logistieke uitdagingen. Dit moet resulteren in een permanente oplossing op het gebied van transport en logistiek voor uw bedrijf.
Onder totaaloplossing valt bij JDS bedrijfsautomatisering ook de nazorg van de geleverde producten of diensten. Dit wordt aangeboden door middel van een 24-uurs storingsdienst en een helpdesk tijdens kantoortijden.