Web portal - Statusweb

Altijd en overal inzicht in zendingen

Statusweb is een online klantenportaal waar een klant toegang kan krijgen tot zijn eigen online omgeving. Dit biedt uw klanten de mogelijkheid om zelf meer inzicht te krijgen in de werkzaamheden en activiteiten. Daarnaast biedt het klantenportaal ook voordelen voor uzelf. Zo is het mogelijk om een overzicht per klant te bekijken, een track & trace in te stellen en de aankomsttijden van de zending bij te houden. 

Direct contact

 LogisticManager Statusweb schermweergave. Overal inzicht in uw zendingen via een overzichtelijk dashboard
Het dashboard van LogisticManager Statusweb

Voordelen Statusweb voor u en uw klant 

Statusweb biedt diverse voordelen. Zo kunnen klanten realtime statussen van de zendingen bekijken en zendingen aanmelden. Daarnaast kunnen klanten zelf data importeren en exporteren waardoor tijd wordt bespaard  omdat uw eigen klanten meer activiteiten zelf uit kunnen voeren. Klanten ervaren hierdoor een hogere klantgerichtheid, een win-win situatie!  

  • Statussen van de zendingen bekijken 
  • Zendingen aanmelden 
  • Gemakkelijk data importeren en exporteren 
  • Tijdbesparing 

 Statusweb uitbreiden 

Statusweb kan middels een API ook met onze andere softwareprogramma’s aangesproken worden. Klanten kunnen hierdoor  zendingen en labels uit hun eigen systeem inschieten en statussen en track & trace links opvragen. Zo pas Statusweb naadloos in uw bedrijf!  Wanneer u ons Transport Management Systeem afneemt, kunt u gratis gebruik maken van Statusweb.   

 Naadloze integratie met: 

Statusweb weergegeven in een laptopscherm

LogisticManager

LogisticManager werkt nauw samen met:

Adres

Keizersveld 25
5803 AM Venray

Postbus 450
5800 AL Venray

Contact

Openingstijden:

Ma-Do: 8:00 - 17:30
Vrij: 8:00 - 16:30

+31 (0)478 531445

contact@logisticmanager.nl